torsdag 6 oktober 2011

Dagens...

Nu har vi ätit lite och Andreas har åkt iväg på träning! Själv har jag laddat upp med massa tända ljus, clementiner och en bra film! har haft fullt upp hela dagen så nu ska det blir skönt att bara lägga upp benen och vila lite :)

Började dagen med en god frukost, som alltid! Pressade 3-4 apelsiner med isbitar i, räkmacka och thé :) Älskar höstmornar när man har tid och ork att göra iordning en god frukost, känns som om ingenting kan gå fel den dagen då!
Sen tog jag mig en långpromenad med wille, hade tur för precis när vi kommit in igen började det spöregna! Sen tog jag med mig mamma och åkte till lithells en sväng, och när vi ändå var därborta åkte vi förbi jakobssons möbler, där fikade vi och "bara tittade" idag (Duktigt) Handlade lite snabbt på ican där med!

Bestämde då att vi skulle åka till ikea senare på eftermiddagen, sagt och gjort, jag släppte av mamma åkte hem, slängde bokstavligt talat i mig lite lunch och åkte upp till dom igen! Hittade massvis med fint på ikea, en ny orkidée, ljus (som vanligt) lite skålar och annat smått och gott :)
Sen att jag ramlade där inne är ju bara pinsamt! Fy... har ett sår på svanskotan haha! Jävla kokosbollskatapullt!

Men nu ska jag sätta på mig myskläder och gosa ner mig.. saknar bara ett glas vitt och lite ost och kex...
Sa till Andreas igår att jag baskemig ska ha med mig mögelost till bb!!! oj vad jag ska äta när bebs är ute! Har ju 9 månader att ta igen :)

Hörs imorgon /S

1 kommentar:

Sara sa...

Ännu en kumling kikar in från Ö-o tråden på FL. Kul läsning, kommer säkert tillbaka:-)
Sara (mams79)