måndag 17 oktober 2011

Haft en mysig förmiddag med Sarah, promenad, kaffedrickande, kännt när lillan sparkade för fullt och såklart en hel del prat (=

När hon åkt har jag bara tagit det lugnt, jobbig förkylning som vägrar släppa (eller bryta ut helt) så känner mig tung i huvudet..blä!


I eftermiddag ska vi åka och kika på vagnen igen, prova hur det blir att stuva in den i bilen och så, vill ju helst ha kvar Willes hundbur bak i bilen, han är ju inte så stadig på sina små ben:P
Mamma och jag satt och pratade förut då hon kom med idén att vi kanske skulle ha en lift i sittdelen istället för en liggdel, på så sätt sparar vi 2000kr (som jag då kan lägga på min drömsäng till lillan) plus att det är himla smidigt när man ska in någonstans snabbt, typ bvc och så.. bara att ta ut liften istället för hela vagnen!
Men samtidigt ska vi ju ha ett babyskydd som man kan klicka ur och bära med sig, så då kan man ju lika gärna ta det!
Plus att om vi tar liften istället måste jag bestämma mig för EN färg på vagnen, inte en till liggdel/en till sittdel som vi tänkt nu:P

Bara problem för min hjärna detta! Mamma ska aldrig mer få komma med idéer;) även om dom är bra:P Jag är alldeles för velig!


Mycket prat om bebis och vagnar och sånt nu.. Men detta är ju in dagbok, skriver om saker som jag tänker på just nu:P Och tro mig, jag tänker på bebis och bebisrelaterade swaker hela tiden! Var glada att det inte kommer ett inlägg i timmen med nya funderingar;) haha

Puss /S

Inga kommentarer: