lördag 1 oktober 2011

Peaceful mind!

Hej,

Fick ett sms imorse från Antonia som var i Kumla under dagen och ville ses, så hon och lilla Clara kom en sväng på förmiddagen och fikade med mig! Supermysigt då man inte ses så ofta när hon bor i göteborg (=

När dom åkte drog jag fram dammsugaren, tyvärr så har jag inte använt den än för jag fastnade vid datorn och sen åkte jag iväg och handlade mat tills ikväll! Moster och hennes familj kommer på middag och kortspel ikväll!
Tänkte bjuda på ungsrostade rotfrukter, helstekt timjansfläskfilé och favoritsås, självklart med en fräsch sallad till :) Ett säkert kort som altid blir gott!

Tycker det är kul med så många läsare på bloggen, trots att jag inte är den bästa på att uppdatera heller, men antar att många tittar in från Familjeliv :) fortsätt med det hahah!

Men nu ska jag, på riktigt, börja dammsuga och plocka undan lite innan jag måste börja med maten!

Puss /S

Inga kommentarer: