onsdag 19 oktober 2011

Kors i taket! Sofie sov till tjugo i nio!!!!!! Tror inte detta har hänt på flera år! Galet..
Visserligen kunde jag inte sova igår, var alldeles förmycket tankar som far runt i huvudet på mig :/
Att man alltid ska börja fiffilura på konstiga saker när man ska sova?! Varför inte ta dom tankarna tex nu, när jag ändå inte har så mycket bättre för mig... Jaja.

Imorgon börjar jag jobba igen efter min sedvanliga veckoledighet :) Jag trivs mer och mer med att vara hemma om dagarna.. men nu är det bara 2 månader kvar tills jag kommer vara hemma läääänge.. Knasigt!

Har fortfarande inte kommit på några ideer på vad jag ska baka, men är fortfarande förbaskat sugen... hm.. Småkakor är så trååkigt, men det är lättast när man inte kommer på någonting annat.. Ge mig förslaaaaag!!!!!

/S

Inga kommentarer: