onsdag 12 oktober 2011

It´s a girl !

Finaste underbara barn! Oj vad vi älskar dig redan!

Idag var vi somsagt på ultraljudet!
Jag hade helt fel ang mina tankar om pojke! för inte var det en snopp vi såg inte!

Så en liten underbar Flicka väntar vi (=
Supermysigt<3

Allting såg jättefint ut, hon vägrade dock sova utan sprattlade runt massvis hela tiden, så inga fina bilder blev det inte.. Men här är dom två dom man iallafall kan avskilja en bebis..

Nu ska jag mysa med älskling och dricka apelsinjuice resten av kvällen! Puss /S

7 kommentarer:

Sara sa...

ÅH vad roligt. Jätte grattis :)

Saz sa...

Åhh så mysigt!! :) En lekkompis till Nellie ;) hihi. Ta hand om er!

Unknown sa...

Sara: Tack, ska bli supermysigt"

Saz; Jaaa, kul att det bara skiljer 6 månader (= Som gjort för lek och bus :) Hoppas allt är bra med er och Nellie!

Maria sa...

Hej! Vad kul med en mamma till som ska ha barn i mars :) jag har följt dig lite på fm och hitta din blogg. Det roliga är att vi har bf nästan samma dag :)

Mvh Maria (mr87)

Unknown sa...

Hej!
Ja men vad roligt :) Kommer du från örebro området också eller? vilket datum är du beräknad?

Maria sa...

Jag bor i Kumla. Tror du vet vem jag är. Billy eriksson är min sambo :) 5: mars.

Unknown sa...

Jahaa! Ja men vad roligt :) Andreas visste vem du var iallafall, jag har svårt att placera haha! Ska ni vara med i någon föräldragrupp sen? Kul med någon i närheten som ska ha så nära :)
kram