onsdag 5 oktober 2011

7DagarKvar!

Jag får än en gång skylla dålig uppdatering på jobb! Plus att jag har ett liv utanför datorn, tro´t eller ej!

I måndags jobbade jag hela dagen, 7-10 och 14.30-22.30 Hade lite väl mycket raster den dagen, mellan 15-17.15 var jag uppe i åbytorp där mormor var, fikade lite med henne och så.. sen rast igen mellan 18-20 då åkte jag hem till Andreas och åt lite mat:P så var inte så mycket på jobbet den dagen, men vad gör det? (=

I går stod det billbak på schemat, så tog mitt pick och pack och åkte upp till mormor och bakade bullar! Hann med en långpromenad också innan det var dags för mig att åka hem, duscha och bege mig till jobbet för ett kvällspass, 16.15-22.30, då min brukare har kör hela kvällen på universitetet hade jag "rast" mellan 17-21 haha.. blev några timmars sträckläsning då det blåste förmycket för att vara ute:P

Nu är jag ledig fram till helgen, ska blir himlans skönt! vila lite och hinna träffa lite vänner, var en himla bra tag sen jag gjorde det nu...

Bebis mår bra, hoppas jag! han buffar som bara den på dagarna ( men mest på kvällarna, gärna framåt 23tiden) älskling har inte lyckats känna någon spark än, ärtan slutar sparka såfort han kommer i närheten :P
Om en vecka får vi se dig igen hjärtat, vi längtar så<3

Nu ska jag plocka lite här hemma och göramig iordning, för sen kommer Alexandra (hoppas jag) och fikar lite emd mig:)

/S

3 kommentarer:

Saz sa...

Hihi, sådär var det för oss också. H*n slutade sparka så fort Niklas la sin hand på magen ;)

Unknown sa...

Haha jaa! knasigt detdär, Andreas kan hålla handen på magen jäättelänge, men så fort han går börjar h*n sparka:P

Hur mår du föresten? ingenting som händer än?

Saz sa...

Jo jag mår nästan för bra, händer inget alls :( ska in på överburenhetskontroll nästa vecka om det inte kommit igång.