måndag 24 oktober 2011

Aah vad gott det var med glögg igår!

Fick dock dåligt samvete då jag insåg att det är alkohol i.. 2.25% för att vara exakt.. skit! Får börja köpa hela alkoholfri glögg hädanefter (=

Idag jobbar jag hela dagen, första passen 7-10 och vid 14.30 går jag på igen och jobbar till 22.30 pjuh!
Skönt att man har många långa raster iallafall! Ska försöka ta mig hem till mamma på första rasten och fika lite med henne, om hon är hemma!

Har noll energi idag, sov jättebra inatt! Så bra att jag verkligen inte ville gå upp imorse (jobbigt länge när klockan ringer 05.45) Men när jag kom hem förut så tog jag mig en liiiiten powernap på 2 timmar! Hoppas jag blir piggare till eftermiddagen iallafall!

Men nu ska jag käka lite lunch och sen fixa mig iordning inför jobbet!

/S

Inga kommentarer: