måndag 31 oktober 2011

Hallå!

Jobbhelg somsagt, därav ingen uppdatering!
Det har varit en lugn helg, speciellt gårdagen då jag hade rast i stort sett hela tiden, började kl 8.00, mellan 9-13.30 fick jag rast, var på jobbet 13.30-14.30 sen rast 14.30-16, jobbade 16-17, hade rast 17-20 och sen jobbade jag till 22.30... så var mer hemma än på jobbet igår :) Men det är skönt det, spev när man bor så nära jobbet som jag gör, tar ju bara 5 minuter hem!
Så jag följde med Andreas till Carro, Jimmy och busungarna på förmiddagen, fikade lite och gosade :) På rast nr 2 åkte jag till marieberg en snabbis med A, han ville in på xxl sport och vildmark, stort var det sannerligen, hittade riktigt snygga vinterjackor men får nöja mig med den jag har så länge den passar :)


Idag ska jag nog inte göra många knop, har sovit dåligt tre nätter i rad så känner mig lite mör! Ska strax ut på promenad med Wille, vädret känns inte så lockande men så länge det är uppehåll går det bra :)
Senare kanske mamma kommer på fika, gör hon inte det blir det väll för mig att ta tag i sovrummet och storstäda det :) (Försöker fundera när vi dammsög Under sängen senast ;D )

Just nu sitter jag här i mjukiskläderna och kollar på vildbattingen i magen, tror hon vill ha större plats änv ad hon har då hon trycker sig utåt åt alla möjliga håll,ser lite kul ut när en fot eller liknande kommer utfarandes! Lilla galningen<3

Hörs senare
/

Inga kommentarer: