tisdag 18 oktober 2011

Rainy day...

Fy vilket väder det är ute, och har varit hela dagen! Enda gången det hållt uppe vad på morgonpromenaden imorse, skönt det så vi passade på att ta en riktigt långpromenad Wille och jag :)
Var på möte ett par timmar på eftermiddagen, och efter det hämtade jag Lillasyster från fritids och vi åkte ner till Carro, Jimmy och barnen för lite bus :) Både Hugo och Rasmus älskar Mysan, skönt att kunna sitta och fika i lugn och ro med Carro och Jimmy för att My tar hand om Hugo (=

Ikväll fixade jag thaigryta till middag, kyckling med kokosmjölk, röd curry, citrongräs och grönsaker med bulgur till! Supergott precis som vanligt!

Imorgon ska jag nog ha en bakdag, om jag kommer på saker att baka... Jobbigt att man alltid ska få hjärnsläpp när man väl vill baka:P Hoppas på lite finare väder imorgon med så man kan ta en skönt morgonpromenad imorgon, utan att behöva bli genomblöt!

Ska kolla lite film och mysa ner mig vid älskling nu!

Kärlek /S

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken fin liten blogg du har. Jag blir glad av att läsa den. Ja, vi har också haft det blött här idag,

kram Nilla