måndag 24 oktober 2011

Just nu går kroppen på övertid.. så ber om ursäkt på förhand ifall inlägget blir luddigt och ostrukturerat (mer än vanligt)

Tänkte bara skriva av mig om hur förbannat lycklig jag är! Har världens finaste människor runt omkring mig hela tiden som förgyller min vardag! Vad fan vore jag utan er?!

Sitter just nu och kollar på magen där ärtan har boxningsmatch! Måste vara den största fördelen med att ha moderkakan i bakvägg, allting syns så otroligt bra :) Älskade finaste du<3
Förut idag råkade jag buffa på hennes rumpa el huvud, kändes supertydligt när den kom buffandes tillbaka :) <3
Ska försöka filma någon dag när hon dansar (boxar, tränar gymnastik, spelar innebandy (andreas dröm) ) eller vad hon nu gör därinne, älskade hjärtat!

Nu ska jag sova!
Godnatt /S

Inga kommentarer: