lördag 28 januari 2012

Det blev en riktig mysfrukost med Alexandra igår :)  Hon hade köpt med nybakade frallor! Lite fika hann vi också med innan hon begav sig hem igen!

Moster ringde och frågade om jag och Andreas kunde skjutsa in henne och jocke till örebro vid 5tiden.. Jag såg då min chans att få med Andreas på hindersmässan :)
Men vi gick bara en liten sväng, köpte lite kolor och annat smått!  Andreas köpte en jättetuff tjocktröja till lillan, halva reapriset på Åhlens! Så 50kr fick vi betala :) Som hittat!
Vi passade på att storhandla på coop och köpa med hämtmat från new tokyo innan vi åkte hem :)

Nu på morgonen har vi bara tagit det lugnt, Andreas fick ta morgonpromenaden själv med Wille då mina ljumskar dödar mig! Gick alldeles förmycket igår och det får man sota för idag!

Nu ska jag göra mig iordning, äta lite lunch och sen åker vi upp till åbytorp och tillbringar eftermiddagen där :)

/S

Inga kommentarer: