tisdag 10 januari 2012

Oj vilken dag! Har inte hunnit sitta ner en sekund (nästan)

Började med att åka till moster klockan 9, vi tog oss en promenad med hundarna och det gick verkligen över förväntan :)  Det kanske finns hopp för min lille skit ändå! Stannade där tills klockan var närmare halv 1 innan jag åkte hem och slängde i mig lite lunch!
Vid halv 2 åkte jag hem till åbytorp och barnvaktade lillasyster en sväng, vi passade på att baka slut på mammas smör, massvis med havrekakor m russin blev det!

Åkte hem och drog igång ett bak här med, men här blev det chokladkakan med kokostosca som alltid är en favorit att ha i frysen när man får gäster, då den är helt klart godast att äta fryst :)

När Andreas kom hem åkte vi hem till hällabrottet en sväng och lämnade Wille som ska få sova där lite!
Fick ett telefonsamtal ifrån ett par vänner som skulle sälja sitt babyskydd, så då passade vi på att köpa deras för en biullig peng :)   En Akta Graco med bas, som nästan ser som ny ut! Superbra :)

Nu har vi varvar ner med lite sallad här hemma och snart ska jag förflytta mig till sängen och kolla tv där istället:P
Imorgon är det första gången på föräldragruppen, redan klockan 8 på morgonen.. Kommer alldeles säkert försova mig, bara för det!
Efter det ska jag och Andreas ta en mysfrukost på Sveas, har tänkt att göra det efter varje gång på föräldragruppen:P  Mys!

Hoppas ni haft en trevlig dag
/S

Inga kommentarer: