måndag 16 januari 2012

Usch och fy vilken jobbig natt det varit :(
Gick och la mig vid 22.30 igår, men somnade inte förens efter 12 då lillan levde rövare i magen.. Börjar verkligen göra riktigt ont nu när hon sätter en fot i sidan eller trycker upp rumpan innanför revbenen :/...
Vaknade vid 2 igen, pigg!  försökte somna om ett bra tag men det gick verkligen inte, så jag gick upp en sväng och läste, försökte göra mig själv trött, men misslyckades!  När Andreas alarm ringde klockan 5 var jag fortfarande vaken :(  pratade lite med honom innn han var tvungen att åka till jobbet.. vid 6-halv 7 måste jag äntligen ha somnat! Men lyckan varade inte speciellt länge då några idiotgrannar börjar borra i väggen kvart i 8..  Så det var den sömnen det..
Nu har jag iallafall varit ute med Wille, duschat och gjort mig iordning! Funderar på att lägga mig en timme innan jag ska till barnmorskan på kontroll igen. Vill inte se vad vågen visar :(

I eftermiddag ska jag nog baka semmelbullar, om jag orkar! har jäst hemma som jag måste göra någonting med:P  Kanske blir någe matbröd med när jag ändå är i farten! Vi får se...

Ha en skön dag allesammans
/S

Inga kommentarer: