onsdag 11 januari 2012

Tror inte man riktigt kan förstå känslan av att lägga upp benen i soffan när man stått/gått en hel dag förens man blir gravid!
Även om jag alltid älskat det när jag känt mig trött i benen, så går det inte ens att jämföra mot nu!

Dagen började redan klockan 8 imorse med föräldragrupp, mysig liten grupp på 4 par  (tråkigt att inte alla kom).. Dock med världens mesigaste och segaste barnmorska, men det blir nog bra i sinom tid!
Åkte sen till sveas med Andreas och käkade lite frukost :) Vardagslyx!

Åkte hem till svärisarna och hämtade wille och passade på att ta en kaffe med dom innan jag fick åka hem och förbereda lunchen till mig och mamma!
Mamma hade fått för sig att vi skulle städa idag, tydligen var det badrummet som skulle få sig en riktig omgång!
Hon stannade till halv 4 typ, och såfort hon åkt började jag baka, trots att jag egentligen inte orkade..
Piroger stod på schemat, och det tar ju sin lilla tid det..
Gjorde en sats "bara", blev 20 st bjässestora piroger att frysa in!  massa gott och väldigt bra att ha i frysen!
Sist jag gjorde räckte dom i 1½ vecka för Andreas och lillebror (som kom tre dagar i rad för att "smaka" lite) tyckte dom var himlans goda :)
   Hoppas dom räcker lite längre denna gång!

Så nu sitter jag här, och tänker inte flytta mig en millimeter på hela kvällen, Andreas håller på att tvätta och plocka i sovrummet.. Borde hjälpa honom men benen säger ifrån!

Ska tina lite mango och hallon och äta senare, har längtat hela dagen efter det, konstigt...

Ha en jättebra kväll
/S

Inga kommentarer: