torsdag 5 januari 2012

Gårdagskvällen blev mysig, precis som jag trodde!  Åkte hem till Josefine en sväng och pratade lite, sen in på maxi för att hämta ut mitt paket ifrån lekmer.com och handla lite gott inför nu ikväll!
Vi får nämligen finbesök ikväll och inatt av bästaste lillasyster som ville komma och sova över!  Hon har beställt hemmagjord pizza, så det blir det ikväll :)

Andreas har tagit ledigt idag för att få en riktig långhelg så nu ska vi snart upp till kumla för att uträtta lite ärenden, ska in på leksaksaffären och kolla om vi hittar någonting till Hugo som fyller imrogon, jag ska också köpa mig en ny kalender då jag totalt glömt bort det :P

Inget mysigt väder ute, vi som hade tänkt att gå en sväng runt sjöparken med Wille och så, men det får vänta tills helgen istället! Hoppas på lite sol då!

/S

Inga kommentarer: