måndag 9 januari 2012

Pjuh, haft massa sammandragningar hela dagen.. Vad det tar på krafterna!
Ett litet ryck fick jag till nu på eftermiddagen iallafall, städade köket och plockade ner alla julsaker! Men det får vara nog för idag.
Blir tillochmed latmiddag idag, Stinas kyckling, currysås och ris!  Bra att ta till latmetoder ibland :)

Stinas kyckling.. Stina!
Våran fina Stina.. men tänk om det inte är en Stina som ligger i magen.. Riktigt klurigt detdär!
Just namnet Stina har blivit så naturligt här hemma, trots att jag "aaaaldrig skulle kunna döpa mitt barn redan i magen"  hm, tji fick jag!
Menmen, hó heter Stina tills hon kommer ut, så får vi se då ;)


Imorgon ska jag träffa moster klockan 9, vi ska träna lite med hundarna, Wille går ju inte ihop med någon annan hund än mam&paps Nisse.. Så nu ska vi träna lite med deras Harry och förhoppningsvis ta något steg i rätt riktning :)  Sen ska jag upp till åbytorp och vara barnvakt åt lillasyster, funderar på att ta med mig saker så jag kan baka chokladtoscan där, eller något annat smarrigt :)

Nu ska jag vända på kycklingen och hoppas att den blir klar någon gång!

/S

Inga kommentarer: