tisdag 3 januari 2012

Mammaledig.. Smakar på ordet, och det känns.. Konstigt?!
Tror inte jag kan ta in att jag ska vara "ledig" (veeet att det är ett heltidsjobb att vara mamma, men ändå) i över ett år. knas!

Vad ska jag sysselsätta mig med i två månader?! Förutom att vila som både mamma och Andreas tjatar på mig att jag ska göra :P
Hoppas på att när föräldragruppen drar igång nästa vecka kan man hitta några att umgås lite med på dagarna med (=

Imorgon ska jag till barnmorskan igen, börjar bli tätt mellan besöken nu :)
Ska bli mysigt att höra lillans hjärta igen, man tröttnar liksom aldrig!

Hoppas ni haft en fin dag!
/S

2 kommentarer:

Saz sa...

Vi är hemma ;) oftast iaf ;)

Saz sa...

Haha ja precis!! Ja men gör det vi är nog hemma större delen av veckan sådet är bara att ni hör av er och kommer förbi :) kram