söndag 22 januari 2012

Eftersom vi redan har kollat upp att lillan är en tjej och inte en kille så är det egentligen onödigt att göra ett sånt här "test"  Men jag får hela tiden höra att det ser ut som om jag bät en pojke och jag alltid har trott att det är en kille så får vi väll se ;)  Kanske bli en Edwin iallafall;)




Magens Form
Pojke: Toppig, utåtstående mage som inte syns bakifrån.
Flicka: Utbredd mage som sätter sig även på sidorna. 

Pigmentrand på Magen
Pojke: Lång & tydlig rand. 
Flicka: Ingen rand. 

Babyns Hjärtfrekvens
Pojke: Hjärtfrekvens under 140 slag/min. 
Flicka: Hjärtfrekvens över 140 slag/min.  
Mammans skönhet under Graviditeten

Pojke: Bibehållen skönhet.
Flicka: Flickan tar sin mammas skönhet under graviditeten. 

Får höra av folk att jag strålar "passar att vara gravid".. Men själv ser jag stammar till ben och massvis med finnar :P


Halsbränna
Pojke: Mycket. 
Flicka: Lite eller ingen.
 
Babyn Hickar
Pojke: Lite eller inte. 
Flicka: Mycket.

Babyn Sparkar
Pojke: Mycket.
Flicka: Lite mindre. 

Var i magen babyn Ligger 
Pojke: Babyn ligger högt. 
Flicka: Babyn ligger lågt.

Blödande Tandkött
Pojke: Mindre blödande.
Flicka: Mycket blödande

Utåtputande Navel
Pojke: Senare under graviditeten. (Inte helt utputad än, men verkligen inte långt kvar)
Flicka: Tidigt i graviditeten. 

Babyn sparkar på
Pojke: Höger sida. 
Flicka: Vänster sida. 

Mammans Illamående
Pojke: Inte alls eller lite. 
Flicka: Mycket

Håret på mammans Ben
Pojke: Snabbt växande. 
Flicka: Normalt växande. 

Mamman är sugen På
Pojke: Choklad & Lakrits. 
Flicka: Frukt & Syrligt.



Flicka 7
Pojke 8


Hm... Detta gjorde mig ju inte mindre fundersam direkt:P haha


40 dagar kvar nu tills lillan är beräknad..
Får se när hon bestämmer sig för att titta ut, hoppas på snart iallafall haha!

1 kommentar:

Sandy sa...

Nästan allting stämmer in på att vi ska få en flicka då om det där stämmer...