torsdag 26 januari 2012

Hallå!

Gårdagskvällen blev inte riktigt som jag trodde den skulle bli, vid 7taget hör Dajjsen av sig och undrar om hon och Josefine får komma en sväng, och visst fick dom det :)  Bara att dra på sig en bh och sätta på kaffet haha!!
Dom kom och hade med dig massvis (alldeles förmycket) presenter till lillan, verkligen förmycket för någon som inte är född ännu:P  Det var klänningar, bodys, byxor, strumpor och en filt!  Filten hade vi redan sen innan så den ska vi byta till något annat mönster.. Men resten! OJ så fint det var!!  Dom har nog världens bästa smak, lillans "tanter"... Vi älskar er <3

En utav klänningarna dom hade köpt<3




Idag har Andreas varit hemma från jobbet då han har skruvat en skriv rakt igenom tummen, såg jättevidrigt ut men nu har han fått ett bandage som är superstort:P
Så vi åkte iväg och hämtade hem vagnen idag, bara för att ha någonting att göra!  Ångrar mig absolut inte att vi valde den gråa liggdelen, den är såååå fin! Läääängtar tills jag får börja använda den :)







Efter det åkte vi hem till Caroline och Rasmus ett tag, Hugo var på dagis men honom fick vi träffa senare då Carro och dom följde med oss hem en sväng :)











Ikväll blir det iallafall lugnt, hade tänkt åka till Alexandra och träffa tjejerna men känner mig jätte tung i huvudet fortfarande, så får ta det en annan dag!
Ska bara laga lite mat och kolla någon bra film ikväll :)

Ha det så bra
/S











2 kommentarer:

Saz sa...

Klart du får hänga på, jag kan också behöva lite sporring ;) och när vi gått klart promenaden så tar vi fika ;) haha

Saz sa...

Haha, precis!! Gå för att kunna unna sig ;)