onsdag 4 januari 2012

Hej!

Var ju somsagt hos barnmorskan igen imorse, allting såg bra ut förutom mitt "undertryck" som var högt, så ska dit på måndag igen för en extra koll! Troligtvis ingen fara, men dom ville ta ett extra blodtryck då för att vara på den säkra sidan :)

När jag kom hem hann jag bara dammsuga av lite snabbt innan systrarna Augustsson kom på fika! Jättetrevligt och precis vad jag behövde! Tråkigt att jag inte hann fixa iordning här hemma och bara fick bjuda på lite bullar:P  Menmen, bättre än ingenting iallafall haha!

Snart ska jag börja lite med maten och torka av gamla sängstommen då det kommer folk och förhoppningsvis köper den vid 5taget! Vore skönt att bli av med den så fort som möjligt.
   Sen ska jag hem till Josefine en sväng och mysa lite, var superlänge sen så! Kanske lurar med mig Dajjsen dit med!

Är det såhär dagarna kommer se ut under ledigheten kommer dom gå i ett nafs :)  Tänk vad mycket man hoinner med!

Kram/S

Inga kommentarer: