fredag 20 januari 2012

Värst vad många läsare de senaste dagarna, kul!

Igårkväll var jag på bio med Josse, Dajja, Alexandra och Johanna! Josefine hade fått biljetter av Sarahs mamma som vi passade på att utnyttja! Vi kollade på New years eve, och oj så bra den var :) Både kärlek, tårar och skratt :)
Var orolig enda tills vi kom in i salongen att dom skulle ha lurat mig och bokat in oss på någon skräckis.. men insåg att personen som brukar göra såna saker är i Thailand så då blev jag liite lugnare :)  Haha!

Väl hemma käkade jag lite och stupade i säng bredvid mitt hjärta (=


Idag tog jag en lugn morgon, låg och lyssnade på Zlatans bok enda tills 9 då ajg gick upp och gick ut med Wille. Nu ska jag få i mig lite frukost sen börja städa och förbereda lite inför ikväll, svärföräldrarna kommer hit på lite middag.. Blir nog bara något enkelt, typ tacopaj.. och så lägger jag krutet på efterätten istället haha!

Hörs under dagen,
/S

Inga kommentarer: