tisdag 17 januari 2012

Hej!

Sov betydligt bättre inatt än föregående natt :) Skönt det!
Vaknade vad att Wille pussade på min vid 7, då var det dags att gå upp tyckte han!  Men som vanligt vill han bara ha upp mig ur sängen för att sedan lägga sig tillrätta bredvid mig i soffan och somna om igen, Puckohund! Han vägrar nästan gå ut på promenad innan halv 10-10 på mornarna, men jag får inte sova längre än 7-8.. haha

Hittade Bosse i babyskyddet när jag vaknade, blir inte förvånad att han ska provligga det.
 Skönt att han ratat spjälsängen iallafall! Han tycker om att ligga där det är mörkt och spjälisen är ju bäddad i ljusrosa så :P haha


Klockan halv 2 ska jag vara i åbytorp och ta hand om lillasyster ett par timmar innan pappa kommer hem :) Ska bli lika mysigt som alltid!
Efter det åker jag nog in till marieberg på mobiljakt då min börjar ge upp helt och hållet..
Funderingarna går på en Iphone.. eller om man ska fortsätta med ericsson som jag alltid haft! Den som lever får se...

Innan dess ska jag iallafall göra mig iordning, dammsuga och äta lunch haha, jäävligt intressant.

Senare i eftermiddag ska jag nog hem till Alexandra och mysa lite :) Var alldeles för länge sen nu!
Ska passa på att fira henne, hon fyllde år för en vecka sen och har fortfarande inte gett henne present, illa Sofie!

Ha en superbra dag, ut i solen med er!
/S

Inga kommentarer: