tisdag 31 januari 2012

Kära lilla mage, SLUTA SJUNK!!! Du gör så jag inte kan gå.. Jääävlar vilken foglossning jag har :(  Alvedon är min bästa vän och knappt det räcker! Har så sinnessjukt ont.. och jag är då den som INTE vill klaga på denna underbara graviditet!  Har mått alldeles förbra så egenligen är det väll inte mer än rätt att jag får så ont eller får fula jävla bristningar på magen...
Dåligt mår jag med, det svider i magen och jag har ont i huvudet!  BLÄ!


Mormor var här idag med, storstädade vardagsrummet :) Det är såååå fint här hemma nu! Hon är underbar hon!
Hämtade Hugo från dagis vid 2 och då blev det bus ända tills 5 :)  Gosunge!

Imorgon blir det föräldragrupp på morgonen och efter det ska jag, mamma, mormor och moster till fröken Brogrens och fika (=  Efter det ska vi till Nasta Herrgård och shoppa massvis! Hoppas och ber till gudarna att jag kan gå någorlunda normalt imorgon och inte ha alldeles för ont!

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att få mer sömn inatt än vad jag fick igår!
Godnatt!

Inga kommentarer: