fredag 13 januari 2012

Hallå!

Igår fyllde somsagt morfar 70 år, så vi åkte upp och firade honom :)
Mormor hade sagt att det skulle bli "något lättare att äta" hm, jo tjena!  Tre rätters stod på menyn!
Lika gott som alltid, för är det någonting min mormor är extra bra på så är det mat och bak :) <3

Kom hem vid 10taget så då stupade både jag och Andreas i säng nästan direkt :P


Idag blir det nog lugnt, tog en långpromenad imorse med Wille, och sen har jag bara kollat ett avsnitt av One three hill. Andreas jobbar halvdag idag så han kommer hem vid halv 2 taget :) Får se om han har gjort upp några planer för oss i eftermiddag, annars blir det nog att rensa lite här hemma och bara mysa!

Har fisk i kylen som måste lagas med, blir nog en god gratäng eller liknande till lunch tror jag! Har inga ideér just för tillfället vad jag annars skulle göra med den :/.. fantasilös!

Ha en bra dag
/S

Inga kommentarer: