lördag 7 januari 2012

Hej!

Lillasyster sov somsagt här igår, vi käkade hemmagjord pizza och kollade på nya smurffilmen på kvällen!  Jag tror nästan jag tyckte den var roligare än vad hon gjorde :P
 Vi tog oss sovmorgon igår morse, ingen vaknade innan 9 och sen låg vi alla tre och kollade barnprogram till halv 10 :P  trångt men mysigt haha!

Åt en riktig brakfrukost, gick ut med Wille på gärdet, kollade film och käkade ungspannkaka till lunch innan det var dags att åka och fira Hugo som fyllde två år (känns som om han nyss föddes :P).. Där bjöds det på fika och massa bus, Lillasyster tyckte det var jättemysigt!

Vi tillbringade kvällen i åbytorp med god mat och kortspel :)  Kom hem vid 23 tiden och då slocknade både jag och Andreas ganska så snabbt (=

Nyvaken lillasyster vid frukosten!

Ute på gärdet, Andreas, Wille och My

Inte den bästa bilden kanske men finaste lillasyster är iallafall med :)


Idag har jag storhandlat på coop med hela örebro kändes det som!
Kom hem och lagade en supergod biff stroganoff till mig och Andreas, så nu ska jag lägga mig en timme innan det är dags att börja göra sig iordning inför kvällen, ska träffa tjejerna en sväng :)   

Uppdaterar om kvällen imrogon
Ha en trevlig kväll
/S

Inga kommentarer: