fredag 27 januari 2012

Kan inte förstå hur ni läsare bara blir fler och fler när jag uppdaterar så lite :P
Superkul med massa folk som läser, men vilka är ni? Närmare 250 unika personer igår, och den siffran håller stadigt i sig varje dag  (=  Kul!

Inatt har jag sovit bra, "bra"... vaknat typ 3 gånger bara =D  Plus att jag låg och lyssnade på bok enda tills halv 9 imorse !  Så förhoppningsvis håller jag mig pigg idag!

Ska strax ut på morgonpromenaden med Wille, har fått så satans ont i ljumskarna så stackarn får bara kortare promenader på dagarna nu för tiden :( Andreas tar med honom på längre när han kommer efter jobbet iallafall :)
   Sen ska jag in och göra mig lite iordning för vid 11 kommer Alexandra med frukost! Wohoo!  Får hålla tummarna att jag inte hungrat ihjäl innan dess, ska iallafall ta en frukt eller något så jag orkar gå ut nu innan iallafall!


Andreas kommer hem vid 1 idag, men vet inte vad vi ska göra i eftermiddag, jag är sugen på hindersmässan men det var tydligen inte han så vi får väll se:P
Ska iallafall in till GP´s och lämna in "vindskyddet" till liggdelen då det saknas knappar på den:P  Får hoppas dom fixar det snabbt :)

Hörs senare
/S

1 kommentar:

Sara sa...

Hej hej!
Hår har du en läsare från FL (mams79)
Ungefär lika gravid som dig:-)
Kul att läsa om dina dagar helt enkelt så fortsätt blogga på:-)
Ska försöka kommentera lite oftare!
Ha en skön lördag, själv är det min första lediga dag nu ska det inte jobbas på länge!!!